Календар бухгалтера "iCal": нагадування, повідомлення, інформування - зв'язка з сервісом WebZvit.
31-03-2013
В управлінні сучасного підприємства, будь-то багатотисячний концерн з великим штатом бухгалтерів або самостійний підприємець, який займається власною невеликою справою, постійно присутні завдання, які необхідно відстежувати і вчасно на них реагувати. Щоб автоматизувати ці рутинні завдання був розроблений ряд спеціальних програм типу персональний календар.
Сервіс «Електронне підприємство» WebZvit відкриває нову можливість для клієнтів, бухгалтерів та підприємців - використання персонального календаря вашого підприємства, зареєстрованого в WebZvit. Календарів WebZvit може бути стільки скільки зареєстровано підприємств.
Кожен календар постійно оновлюється, наприклад, якщо ви сформуєте звіт або сплату, а відповідна подія у вікні календаря на сервісі втратить свій колір і стане сірою, в такому разі ця подія зникне, наприклад в календарі вашого смартфона або в іншій підключеній програмі.
У програмі, де ви будете використовувати календар бухгалтера або підприємця WebZvit, просто дайте йому назву відповідну вашому підприємству.
Ці календарі працюють в Apple iCal, Windows Outlook, Google, Android і багатьох інших програмах і системах.
Для того щоб створити календар бухгалтера вашого підприємства, наприклад, в календарях Google спочатку необхідно отримати адресу (URL) у вікні «Календаря» сервісу WebZvit за допомогою кнопки «Експорт календаря в формат iCal». У віконці, при натисканні мишкою на адресу, вона буде виділена і її можна буде скопіювати або за допомогою контекстного меню, або за допомогою клавіатурної комбінації клавіш Ctrl + C. Для програм, які не можуть працювати з прямою адресацією календаря по URL, існує можливість зберегти календар для подальшого завантаження у форматі iCal - "*.ics" (див. ілюстрацію нижче).
Далі в календарях Google в меню «Інші календарі», у випадаючому меню необхідно вибрати пункт «Додати URL-адресу».
І в завершенні вставити отриману URL-адресу у віконці додавання календаря та завершити дію.
Результат автоматичного створення календаря можна бачити на першій ілюстрації цієї статті. При перегляді кожної події можна ознайомитися з детальною інформацією про неї, а саме про типи і періоди звітності та суми сплати податків і внесків та про багато іншого.
У разі використання мобільних пристроїв смартфонів і планшетів на Android, раніше включені календарі Google синхронізуються автоматично, досить просто вибрати їх у списку календарів. В результаті всі нагадування від календаря бухгалтера WebZvit будуть у вас «в кишені».
Поряд з Android мобільні пристрої від Apple - iPad і iPhone, а також комп'ютери під управлінням операційної системи Mac OS X комплектуються відмінними персональними календарями, з якими так само просто зв'язати сервіс WebZvit як і у випадку з Google.
Крім того для персональних комп'ютерів під управлінням Windows і Linux існує ряд програм - персональних календарів. Для Windows у складі пакета Microsoft Office цим завданням займається Outlook. На жаль навіть у найсучаснішому пакеті Microsoft Office 2013 не реалізована можливість роботи з URL, тобто динамічно. Для Outlook необхідно зберігати файл календаря з WebZvit і потім вручну імпортувати його.
Також для Windows однієї з безкоштовних реалізацій календаря є додаток до програми Mozilla Thunderbird. Цей календар на відміну від платного Outlook може працювати з адресою URL для автоматичного оновлення. Mozilla Thunderbird також працює в операційних системах Linux та UNIX.
З новими можливостями сервісу «Електронне підприємство» WebZvit ви завжди будете в курсі всіх важливих подій із календаря бухгалтера на вашому підприємстві або календаря підприємця.