Відновлення доступу до втраченого облікового запису WebZvit.

19-03-2017

Серед причин для відновлення доступу до даних підприємства (або підприємця — далі по тексту) найпоширенішою є втрата контролю над поштовою скринькою, на яку зареєстровано доступ.

Ви можете забути пароль та/або логін доступу до сервісу, але змінити їх на нові не зможете тому що не пам'ятаєте адресу поштової скриньки, на яку реєстрували, або втратили контроль над скринькою, або реєстрацію за вас зробив працівник, з яким вже нема контакту.

Відсьогодні ця проблема вирішується досить просто. Сервіс WebZvit пропонує зручну можливість отримання контролю над даними власного підприємства онлайн. Для цього потрібно отримати електронний цифровий підпис (ключ) для вашого підприємства.

Далі є два шляхи для відновлення, якщо у вас вже є створений новий обліковий запис з іншими підприємствами, то переходьте до наступного абзацу статті. Якщо ви створили новий обліковий запис на нову поштову скриньку, в такому разі необхідно натиснути кнопку “Додати нову організацію” у першому вікні та на наступній формі по кнопці "Імпортувати дані про організацію..." вибрати з меню пункт "відновлення доступу до організації за допомогою ЕЦП".

відновлення доступу до організації за допомогою ЕЦП

Для тих у кого вже є обліковий запис сервісу можуть відновити доступ за допомогою пункту в основному меню "Додати нову організацію". На формі додавання по кнопці "Імпортувати дані про організацію..." виберіть з меню пункт "відновлення доступу до організації за допомогою ЕЦП".

відновлення доступу до організації за допомогою ЕЦП

Перелік АЦСК (акредитованих центрів сертифікації ключів) за допомогою яких можливо відновити доступ наступний:

  • Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС,

  • АЦСК ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»

  • АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"

  • АЦСК органів юстиції України

  • АЦСК "MASTERKEY" ТОВ "АРТ-МАСТЕР"

  • АЦСК ДП "УСС"

  • АЦСК ТОВ "КС"